To mes nesitikėjome!

465 views

10 neįprastų būdų sudeginti kalorijas

Daugumai mūsų lieknėjimas asocijuojasi su kankinančiomis treniruotėmis, griežtomis dietomis ir panašiais dalykais, kurie niekaip nesusiję su malonumu. Tačiau pasirodo, kovoti su  viršsvoriu galima ir maloniais metodais. Pavyzdžiui, sėdint prie televizoriaus. Tam reikia tik pasirinkti teisingą filmą.

Mes jums parinkome netradicinius kalorijų deginimo būdus. Kai kurie jų bus netgi labai netikėti.

 

1. Šopingas

 

Šopingas išvargina organizmą labiau, nei atrodo. Pirmiausia, panašaus pobūdžio pasivaikščiojimas, kaip taisyklė, ne vienos ir ne dviejų valandų reikalas; antriausia, nešuliai su pirkiniais paverčia paprastą vaikščiojimą į ėjimą su svoriais. tris valandas trunkantis šopingas prilyginamas valandai darbo dviračiu – treniruokliu. Tokio pasivaikščiojimo vertė 500 kalorijų.

 

2. Namų tvarkymasis

 

 

Bet kurį namų ruošos darbą galima padaryti malonesiu, jei atsiminti, kad rankų darbas pakelia kūno tonusą. Pusvalandis paprasto namų tvarkymo gali sudeginti 85 kalorijas, kas maždaug lygu 15 minučių preso treniruotei. o štai generalinis tvarkymasis per tą laiką sudegins beveik dvigubai.

 

3. Vynas

 

 

Alberto universiteto mokslininkai paskelbė, kad raudono vyno taurė gali pakeisti visą valandą treniruočių sporto klube. Paslaptis ta, kad vyne esančios medžiagos pagreitina širdies darbą ir raumenų pajegumą, o resveratrolis padeda paversti baltus riebalus nesočiaisiais. Atsiminkite svarbiausia: kalba eina tik apie vieną taurę.

 

4. Dainavimas

 

 

Dainavimas įdarbina daugelį įvairių raumenų ir yra neprasta treniruotė. tam, kad atsikratytumėte100 kalorijų, jums reikia valandos dainavimo, arba 15 minučių intensyvių nepertraukiamų atsispaudimų. Negi tai ne gera priežastis savaitgaliais ištrūkti į karaokę, ar bent jau pradžiuginti kaimynus savo rytiniu dainavimu duše?

 

5. Miegas

 

Sakydami sau “na dar penkias minutes”, po žadintuvo skambučio, jūs duodate savo organizmui papildomo laiko, kad numesti daugiau kalorijų. pagal tyrimą, jei jūs teiksite pirmenybę miegui be drabužių, tai mėnesio eigoje nesočiųjų riebalų ląstelės ir metabolinis  jūsų organizmo aktyvumas padidės. Rezultatas maloniai atsilieps jūsų figūrai.

 

6. Donorystė

 

 

Pagal Kalifornijos universiteto tyrimo duomenis, aukodami 0,5 litro kraujo sudeginate maždaug 650 kalorijų. maždaug tiek sudegintumėte plaukdami greitu tempu, per valandą. Tačiau atsiminkite, kad donorystė tai pirmiausia geras darbas, o sudegintos kalorijos – tik malonus bonusas.

 

7. Bučiniai

 

 

Šis metodas jums padės sudeginti per 60 kalorijų, jeigu bučiuositės valandą laiko. maždaug tiek galite sudeginti per 5 greito bėgimo minutes. tačiau jei prie bučinių pridėsite aistros, tai skaičius šoktelės iki 90 kalorijų. vienais bučiniais, žinoma ne daug ką numesite, tačiau tai gali būti malonus kitų metodų papildymas.

 

8. Juokas

 

 

Vanderbilto universiteto tyrinėtojai sako, kad 10-15 minučių juoko gali sudeginti 10-40 kalorijų. Viskas priklauso nuo emocijos stiprumo: sulaikytas juokas atima žymiai mažiau kalorijų, nei kvapą gniaužiantis ir pilvą sukantis kvatojimas. Tos pačios 40 kalorijų, kurias jūs sudeginsite, jei 10 minučių darysite pritūpimus.

 

9. Vyriška kompanija

 

 

Pagal tyrimus, prie stalo vyrų kompanijoje, moterys nesąmoninkai renkasi mažesnes ir mažiau kaloringas maisto porcijas. Tai paaiškinama gražiosios lyties standartų sekimu: mažiau kalorijų – lieknesnė figūra – didesnis patrauklumas. Gera motyvacija dažniau vaikščioti į pasimatymus.

 

10. Siaubo filmai

 

 

 

 

 

komentarai

Comments are closed.

Naujienos

Tyrimai, įrodantys, kad mintys iš tikrųjų materializuojasi

Mintys turi mums nežinomų galių!

9917 views
Virtuvė

Reti egzotiniai vaisiai, kurių dar nesate girdėję

Pasaulyje yra daug neįsivaizduojamo skonio vaisių

4037 views
Pasaulis

Įdomūs faktai apie Australiją

Galbūt sužinosite kažką naujo?

4010 views