Laimės šaldytuvas

546 views

Šie produktai tikrai jus padarys laimingesniais!

Pavalgyti, kad pasijusti laimingesniam? Sutikite – nestandartinis metodas. Bet juk veikiantis. Dietos korekcija kartais pasirodo labiau efektyvi depresijos periodais, nei medikamentinė terapija, mano medicinos daktaras Monik Tello. Ne, kalba eina ne apie tai, kad gauti malonumo nuo kaloringo maisto (nors kas iš mūsų nemėgsta skaniai pavalgyti?). Yra visa eilė produktų iššaukiančių organizme sudėtingus procesus, ko pasekoje mes tampame ramesni ir džiugesni.

  1. Braškės

Braškėse esantis Fizetinas stimuliuoja smegenų ir nervų sistemos darbą. Aromatinės dalelės stimuliuoja serotonino išsiskyrimą ir todėl pakyla nuotaika. Reguliarus braškių valgymas, net mažais kiekiais, per 8 savaites padės sustimuliuoti nervinius impulsus,kad padės susitvarkyti su pervargimu ir pergyvenimu. Svarbiausia – valgykite šviežia o ne virtas.

 

2. Riešutai

Mononesočiosios riebiosios rūgštys pistacijose gali pakelti nuotaiką, o jų sugebėjimas blokuoti adrenaliną, suminkština stresą. Didelė vitamino E koncentracija migdoluose, paaiškina jų raminantį poveikį ir sugebėjimą pagerinti miegą.

 

3. Avokadas

Avokadas (tarp kitko – tai vaisius) pelnytai laikomas geriausiu pagalbininku kovoje su stresu. Tai puikus folio rūgšties šaltinis, kurio trūkumas iššaukia psichozes.

 

4. Čili

Čili pipiras (kaip ir kai kurios kitos pipirų rūšys – pvz. jalapeno) savyje turi kapsaicino. Būtent jis atsako už visų mėgstamą aštrų skonį. O dar veikia burnos ir nosies nervines ląsteles, stimuliuoja endorfinų išsiskyrimą, stiprina nervinę sistemą, mažina stresą ir gerina nuotaiką.

 

5. Burokas

Burokas – puikus mikroelementų šaltinis – (boras, jodas, cinkas, varis), o taip pat ir makroelementų šaltinis (kalcis, kalis, natris, siera, chloras, magnis, fosforas). Bet svarbiausia – dideliais kiekiais turi folinės rūgšties (Vitamino B9), ardančių homocistiną – jis iššaukia prislėgtą nuotaiką ir depresiją. KAd papildyti B9 paros normą, užtenka suvalgyti tik vieną nedideli šakniavaisį.

Trūksta saldaus? Ką gi, galvojame, mums nereikia pasakoti apie šokolado ir bananų įtaką nuotaikai. Dvarbiausia – saikas.

komentarai

Comments are closed.

Virtuvė

MOLIŪGO PYRAGAS SU PEKANO RIEŠUTAIS IR STORA PLUTELE

Lengvas, gardus, moliūgiškas pyragas!

41952 views
Linksmybės

30 nuotraukų, padarytų sekundę iki neišvengiamo

Įvykiai, kuriuos per vėlu sustabdyti

5787 views
Paslaptys

Iliustracijos, priversiančios susimąstyti

Kokias emocijas jos sukelia jums ?

4467 views